Kako postaviti praćenje pošiljke

Nakon što ovo svojstvo dodate u svoju e-trgovinu, Vaši će kupci moći pratiti svoju pošiljku i znati u kojem trenutku je mogu očekivati u svom domu. Vaša partnerska tvrtka za isporuku pošiljke poslat će Vam URL koji ćete unijeti u administraciju svoje e-trgovine. Nakon toga, tvrtka za isporuku pošiljke poslat će Vam kod koji će Vašim kupcima omogućiti praćenje pošiljke. Više informacija o detaljima ovog procesa dobit ćete ako kontaktirate pojedinačnu tvrtke za isporuku pošiljki ili se referirate na njihove web-stranice. 

1. Pritisnite na POSTAVKE u gornjem kutu editora Vaše e-trgovine. 

Kako postaviti praćenje pošiljke

2. Odaberite karticu E-trgovina te pritisnite na Postaviti kraj teksta Metode isporuke.

Kako postaviti praćenje pošiljke

3. Odaberite već prethodno zadanu mogućnost DHL. Metode isporuke možete promijeniti ili uređivati u svakom trenutku, kao i dodati novu metodu isporuke. Upute za kreiranje metoda isporuke naći ćete u članku Kako postaviti načine isporuke

Kako postaviti načine isporuke

4. Ove će se upute temeljiti na sustavu za praćenje isporuki DHL-a. Naravno, ovo svojstvo dostupno je i za ostale tvrtke za isporuku pošiljki. Proces podešavanja praćenja pošiljke bit će vrlo sličan i za druge tvrtke. Kada započnete surađivati s novim tvrtkama za isporuku, ne zaboravite provjeriti nude li oni praćenje isporuke pošiljaka. 

Idite na početnu stranicu DHL-a te pritisnite na Express u meniju. Unesite broj narudžbe koji ste primili od tvrtke za isporuku pošiljki te pritisnite na Prati pošiljku. 

Kako postaviti praćenje pošiljke

5. Pritisnite na alatnu traku adrese te zamijenite broj pošiljke s {PACKAGE_ID}. Kopirajte uređeni URL. 

Kako postaviti praćenje pošiljke

6. Vratite se u administraciju svoje web-stranice u područje gdje možete uređivati DHL metodu isporuke. Prethodno kopirani URL zalijepite u polje URL za praćenje paketa. Spremite svoje postavke pritiskom na Spremi.

Kako postaviti praćenje pošiljke

URL za praćenje unosi se samo jednom. Ako ste unijeli ispravni URL, on će raditi za sve metode isporuke.

U ovom trenutku trebat ćete povezati svoje narudžbe s kodom za praćenje.

7. U detaljima Vaše e-trgovine pritisnite na Narudžbe.

Kako postaviti praćenje pošiljke

8. Odaberite narudžbu koju želite pratiti. 

Kako postaviti praćenje paketa

9. Pritisnite na Izvršiti narudžbu

Kako postaviti praćenje pošiljke

10. Označite okvir Unesi kod za praćenje i unesite broj paketa koji ste primili od tvrtke za isporuku. U istom prozoru svoje kupce također možete i obavijestiti o tome da je njihova pošiljka bila poslana. Pritisnite na Izvršiti narudžbu kako biste završili ovaj korak. Više informacija o narudžbama možete naći u članku Kako upravljati narudžbama.

Kako postaviti praćenje pošiljke

11. Jednom kada je narudžba označena kao izvršena, Vaši kupci automatski će primiti e-mail s porukom da je njihova pošiljka bila poslana. Taj e-mail uključivat će poveznicu za praćenje paketa.

 

UPUTA: Pogledajte kako izgleda proces naručivanja iz perspektive Vaših kupaca. 


Ne možete pronaći tražene odgovore?