Kako upravljati narudžbama

Ovaj članak objasnit će Vam kako upravljati narudžbama podnesenima u Vašoj e-trgovini. Jednom kada kupac naruči proizvode u Vašoj e-trgovini, o tome ćete biti obaviješteni e-mail porukom. Nakon što od kupca primite uplatu, narudžbu ćete moći označiti kao plaćenu te kupcu isporučiti njihovu narudžbu. Nakon toga, narudžbu ćete moći označiti izvršenom. Pogledajte svaki od koraka u tom procesu:

1. Odmah nakon što Vaš kupac potvrdi svoju narudžbu, na svoj e-mail primit ćete obavijest o novoj narudžbi koja je bila podnešena u Vašoj e-trgovini. Ova obavijest bit će poslana s naše e-mail adrese no-reply@webnode.com email address.

UPUTA: Molimo Vas kako biste u postavkama e-maila kreirali kontakt za adresu no-reply@webnode.com. Učinite li to, Vaši e-mailovi neće automatski biti slani u Vaš pretinac neželjene pošte.

Ovako će izgledati obavijest o narudžbi koju ćete primiti na svoju e-mail adresu. 

Kako upravljati narudžbama

Meniju svojih narudžbi možete pristupiti nakon što se prijavite u Webnode račun. Na Vašoj stranici Moji projekti pritisnite na svoju e-trgovinu. U idućem prozoru pritisnite na Narudžbe.

Kako upravljati narudžbama

2. Za uređivanje narudžbe, pritisnite na popis.

Kako upravljati narudžbama

3. Nakon toga će se prikazati detalji narudžbe. Na tom mjestu također ćete moći uređivati narudžbu. 

Kako upravljati narudžbama

4. Jednom kada od kupaca primite uplatu, narudžbu možete označiti pritiskom na Označi kao plaćeno. 

Kako upravljati narudžbama

Nakon što promijenite status uplate, vidjet ćete iznos uplate i datum kada je on bio promijenjen. Narudžbu možete ponovno označiti i kao neplaćenu.  

Kako upravljati narudžbama

Status uplate treba biti promijenjen manualno. Jedina iznimka pritom su uplate primljene preko PayPal-a. 

Ako je Vaš kupac uključio dodatne komentare u svoju narudžbu, možete ih dodati u dio Bilješke. Ne zaboravite Spremiti svoj novi komentar. 

 Kako upravljati narudžbama

5. Nakon što primite uplatu, kupcu možete poslati naručene proizvode. Jednom kada je pošiljka poslana, možete je označiti kao izvršenu pritiskom na Izvršiti narudžbu. 

Kako upravljati narudžbama

6. U idućem koraku moći ćete postaviti praćenje pošiljke. 

Kako biste aktivirali praćenje pošiljke, najprije trebate postaviti svoje načine isporuke te dodati URL koji će sadržavati broj pošiljke. Taj broj primit ćete od tvrtke za isporuke. Više informacije naći ćete u članku Kako postaviti praćenje pošiljke. Proces postavljanja praćenja pošiljke sličan je za sve Vaše tvrtke za isporuku. 

U istom prozoru također ćete moći označiti i okvir za potvrdu slanja obavijesti Vašem kupcu o slanju pošiljke. 

Kako upravljati narudžbama

7. Narudžba je bila plaćena, isporučena i zatim označena kao izvršena. Sada je možete arhivirati pritiskom na Arhiv narudžbi. Narudžba će tada biti premještena u arhiv te se više neće pojavljivati među Vašim otvorenim narudžbama. Narudžbe možete i izbrisati pritiskom na Odstraniti narudžbu. Koristite arhiviranje narudžbi za već izvršene narudžbe, a odstranjivanje narudžbi koristite samo za otkazane narudžbe ili slično. 

Kako upravljati narudžbama

Narudžbu možete ispisati pritiskom na Ispis narudžbe.  

Kako upravljati narudžbama

U glavnom meniju svoje narudžbe možete filtrirati odaberete li prikaz Otvorenih ili Arhiviranih narudžbi. Za filtriranje narudžbi pritisnite na strelicu koja se nalazi na desnoj strani od teksta Prikazati te odaberite što želite vidjeti. 

Kako upravljati narudžbama

Sada možete nastaviti s postavljanjem isporuke i načina plaćanja. Također možete pogledati i kako Vaša trgovina izgleda iz perspektive Vaših kupaca


Ne možete pronaći tražene odgovore?